TTA Mobile Training မွအတန္းခြဲ အမွတ္စဥ္ (၁၄) သင္တန္း ကို (၁) လပိုင္း (၂၄) ရက္ေန႔ ၂၀၁၉ မွာစပါမယ္



Huawei ဖုန္းေတြကုိ FRP lock remove ျပဳလုပ္နည္းေလးပါ။


ဒီနည္းလမ္းကုိေတာ့ က်ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း ေဇေဇေအာင္မွေဖာ္ျပေပးထားတာျဖစ္ပါတယ္။
No OTG , No Box , No PC ( Computer )
HUAWEI ဖုန္းေတြ frp lock က်ရင္ က်ေနာ္တခ်ိဖုန္းေတြဆို
novolaucher နဲ႕ဆင္ေျပက်ပါတယ္ဒါေမဲ႕ ေနာက္အလံုးေတြဆင္မေျပတာက်ေနာ္
ေတြ႕ရပါတယ္ novolaucher နဲ႕ ၀င္ရင္ settings ထဲထိ၀င္ဒါဆင္ေျပပါတယ္
ဒါေပမဲ႕Developer options ဖြင္႕ဖိုအတြက္ about ကေန build number
ကိုႏွိပ္တဲ႕အခါမရေတာ႕ပါဘူးအဲ႕ေတာ႕ က်ေနာ္တို႕ Developer options
ဖြင္႕လို႕ မရတဲ႕အတြက္ oem ဖြင္႕မလိုမရေတာ႕ပါဘူးအဲ႕အတြက္
က်ေနာ္ေတာ္ေတာ္ေလတိုင္ပတ္ခဲ႕ရပါတယ္
တခ်ိုက BOX နဲ႕ဆင္ေျပတယ္လိုေျပာက်ပါတယ္
က်ေနာ္ကBOX မသံုးတတ္တဲ႕အတြက္ေတာ္ေတာ္ေလကိုတိုင္ပတ္ခဲ႕ရပါတယ္
ေနာက္က်ေနာ္ဒီနည္းေလေတြခဲ႕လို႕က်ေနာ္ျပန္တင္ေပးလိုက္ပါတယ္က်ေနာ္လို႕တိုင္မပတ္ရေအာင္လုိ႕ပါ။
ပံုေလးေတြနဲ႕ေလ့လာၾကည့္ရေအာင္ –

h1h2h3h4h5h6h7h8h9h10h11h12h13h14h15h16h17h18h19h20h21h22h23h24h25h26h27h28h29h30h31h32h33h34h35h36h37h38

credit – zay zay aung


အဆင္ေျပပါေစ။
Warmly Welcome

0 comments:

Post a Comment

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕က ပုိက္ဆံရွာဖုိ႔ အခမဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းေတြကုိ တည္ေထာင္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ အခမဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းေတြကုိ တည္ေဆာက္ဖုိ႕ ပုိက္ဆံရွာတာ။ မာ့ခ္ဇက္ကာဘတ္

အမွန္တကယ္တတ္ေျမာက္လိုသူမ်ားအတြက္ မုိဘိုင္းဖုန္းျပုျပင္ျခင္းဆုိင္ရာ Software ပိုင္းကို အေျခခံမွစတင္သင္ၾကားမယ့္ (၁) လျပတ္ သင္တန္း ကို ဆရာ Than Toe Aung ( TTA ) မွ သင္ၾကားေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္ စာရင္းေပးသြင္းလိုသူမ်ား 09250248011 , 0941005703 သို႔ ဆက္သြယ္စာရင္းေပးသြင္းႏိုင္ပါၿပီ...