TTA Mobile Training မွအတန္းခြဲ အမွတ္စဥ္ (၁၄) သင္တန္း ကို (၁) လပိုင္း (၂၄) ရက္ေန႔ ၂၀၁၉ မွာစပါမယ္



Mi Max (Hydrogen) ကို Unlock မလုပ္ပဲ Root နဲ႔ ျမန္မာစာသြင္းနည္း


Mi Max ကို Unlock မလုပ္ပဲ Root လုပ္နည္း နဲ႔ ျမန္မာစာသြင္းနည္း ေလးေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္
Mi Max Root Kit Download ကို ေဒါင္းလုပ္ၿပီးေျဖလိုက္ပါ Mi Flash နဲ႔  imageroottwrp ဖိုင္ကိုေရြးၿပီး 9008 mode ကေန flash လိုက္ပါ (9008 mode ကို adb ကေန adb reboot edl ရုိက္ၿပီး၀င္ပါ သို႔မဟုတ္ Xiao mi jig ၾကိဳးနဲ႔၀င္လို႔ရပါတယ္ )
Flash ၿပီးရင္ TWRP ရသြားပါၿပီ Vol up + Power ႏွိပ္ၿပီး TWRP ၀င္ပါ BETA-SuperSU-v2.74-2-20160519174328.zip ဖိုင္ကို Flash ပါ lazyflasher-no-verity-opt-encrypt ကိုထပ္ Flash ေပးပါ မဟုတ္ရင္ logo မွာရပ္ေနပါမယ္  ၿပီးရင္ Reboot system ႏွိပ္ပါ ဒါဆုိရင္ Root ရသြားပါၿပီ 
MIUI 8 Font Changer(v2 (Beta)) နဲ႔ မိမိႏွစ္သက္ရာ Font ကိုခ်ိန္းၿပီးအသံုးျပဳႏုိင္ပါၿပီ

Mi Max Root Kit Download
Mi Flash Beta l Mi Flash Tool Version 6.8.30
Download lazyflasher-no-verity-opt-encrypt
Download MIUI 8 Font Changer(v2 (Beta))
password = thantoeaung
Post by Xiaomi MIUI MI Cloud Unlock Service

2 comments:

  1. bro flashတာ succမျဖစ္ဘဲ errorျပေနတာ 64gb32gbကြာေနလို့လား please

    ReplyDelete
  2. bro flashတာ succမျဖစ္ဘဲ errorျပေနတာ 64gb32gbကြာေနလို့လား please

    ReplyDelete

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕က ပုိက္ဆံရွာဖုိ႔ အခမဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းေတြကုိ တည္ေထာင္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ အခမဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းေတြကုိ တည္ေဆာက္ဖုိ႕ ပုိက္ဆံရွာတာ။ မာ့ခ္ဇက္ကာဘတ္

အမွန္တကယ္တတ္ေျမာက္လိုသူမ်ားအတြက္ မုိဘိုင္းဖုန္းျပုျပင္ျခင္းဆုိင္ရာ Software ပိုင္းကို အေျခခံမွစတင္သင္ၾကားမယ့္ (၁) လျပတ္ သင္တန္း ကို ဆရာ Than Toe Aung ( TTA ) မွ သင္ၾကားေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္ စာရင္းေပးသြင္းလိုသူမ်ား 09250248011 , 0941005703 သို႔ ဆက္သြယ္စာရင္းေပးသြင္းႏိုင္ပါၿပီ...