TTA Mobile Training မွအတန္းခြဲ အမွတ္စဥ္ (၁၄) သင္တန္း ကို (၁) လပိုင္း (၂၄) ရက္ေန႔ ၂၀၁၉ မွာစပါမယ္



Bootloader Unlocked Mi Account Remove


Bootloader Unlocked Mi Account Remove
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Phone ကို Fastboot အေနအထားနဲ႔ခ်ိန္ေပးရုံပါပဲ Key ေလးေတြတဆင့္ျခင္းႏွိပ္သြားပါ
bootloader unlocked ျဖစ္တဲ့ဖုန္းမ်ား Mi Account Remove တဲ့ Bat ဖိုင္ပါ Firmware ျပန္တင္စရာမလိုပဲ Mi Account Remove လုပ္ေပးႏိုင္ပါတယ္
Unlocked Devices ေတြကေတာ့
Redmi 1/S, Redmi 2/A, Redmi Note 4G (ALL) , Mi 3 , Mi4 , Mi Note တို႔အျပင္ Unlockလုပ္ထားေသာ Devices မ်ား အားလံုးသံုးလို႔ရပါတယ္ (MTK Devices မ်ားမရပါ)
-
DL @ http://www.mediafire.com/file/kwnl6b89mzbbiw2/Bootloader_Unlocked_Mi_Account_Remove.zip
-
aries = Xiaomi Mi 2/2S
armani = Redmi 1S
cancro = Xiaomi Mi 3 / Xiaomi Mi 4 CDMA/WCDMA/LTE
dior = Redmi Note 4G
ferrari = Xiaomi Mi 4i
gucci = Redmi Note Prime (4G Dual-SIM)
mione_plus = Xiaomi Mi 1/1S
pisces = Mi3 TD
virgo = Xiaomi Mi Note
wt88047 = Redmi 2
wt88047_pro = Xiaomi Mi 2A
မ်ားရပါတယ္
password - thantoeaung

1 comment:

  1. ေလးစားတယ္ဗ်ာ...လံုး၀ေလးစားပါတယ္.... ခလုတ္သံုးခ်က္နွိပ္တာနဲ႕ျပဳတ္သြားေတာ့တာဘဲ....အသက္ငယ္ေပမယ့္ ေလ့လာသင္ယူထားတဲ့ပညာေတြကေတာ့ တကယ့္ကိုေလးစားေလာက္ပါတယ္။

    ReplyDelete

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕က ပုိက္ဆံရွာဖုိ႔ အခမဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းေတြကုိ တည္ေထာင္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ အခမဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းေတြကုိ တည္ေဆာက္ဖုိ႕ ပုိက္ဆံရွာတာ။ မာ့ခ္ဇက္ကာဘတ္

အမွန္တကယ္တတ္ေျမာက္လိုသူမ်ားအတြက္ မုိဘိုင္းဖုန္းျပုျပင္ျခင္းဆုိင္ရာ Software ပိုင္းကို အေျခခံမွစတင္သင္ၾကားမယ့္ (၁) လျပတ္ သင္တန္း ကို ဆရာ Than Toe Aung ( TTA ) မွ သင္ၾကားေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္ စာရင္းေပးသြင္းလိုသူမ်ား 09250248011 , 0941005703 သို႔ ဆက္သြယ္စာရင္းေပးသြင္းႏိုင္ပါၿပီ...