TTA Mobile Training မွအတန္းခြဲ အမွတ္စဥ္ (၁၄) သင္တန္း ကို (၁) လပိုင္း (၂၄) ရက္ေန႔ ၂၀၁၉ မွာစပါမယ္



Mi A1 January 1 2018 8.1.10 Root + Myanmar Font ထည့္နည္း Camera error fix





Mi A1 ဖုန္းေတြ Root မေဖာက္ခင္ build no အရင္စစ္ပါ
build no မတူတာ တင္မိလွ်င္ wifi error , sensor တက္တတ္ပါတယ္။
ယခုတင္ေပးေသာ root သည္ build no 8.1.10 အတြက္ျဖစ္ပါတယ္။

8.1.10 မတင္ရေသးလွ်င္
http://en.miui.com/download-333.html
မွာေဒါင္းတင္ပါ။

Download @ http://www.mediafire.com/?yc3o95nm66dcmj6

အထဲမွာ လုပ္နည္းဆိုတဲ့ note ဖိုင္ကိုဖြင့္ၿပီး လုပ္နည္းၾကည့္ႏိုင္ပါတယ္။

password = ttamia1

root နည္း
=======
Pin Pattern Password ရွိလွ်င္ ျဖဳတ္ထားပါ
OEM Unlock On ထားေပးပါ

1. fastboot mode ဝင္ၿပီး root.bat ကို ဖြင့္ေပးလိုက္ပါ
2. ဖုန္းျပန္တက္လာလွ်င္ magisk manager app ကို install ေပးပါ
3. Root Done
4. Font style change bat ဖိုင္ျဖင့္ မိမိ ႏွစ္သက္ရာ ျမန္မာေဖာင့္ခ်ိန္းပါ

Camera ေလးေနေသာ error fix ရန္အတြက္
========================

အင္တာနက္ဖြင့္ထားပါ Magisk Manager ကိုဖြင့္ပါ
အေပၚကအေခ်ာင္းသံုးေျခာင္းႏွိပ္ၿပီး Download ထဲဝင္မွာ
search box မွွာ Mi A1 ႐ိုက္ရွာပါ
Mi A1 Oreo cam fix ကို download ၿပီး install ေပးပါ
ၿပီးလွ်င္ reboot ႏွိပ္ပါ ဖုန္းျပန္တက္လာလွ်င္ fix ပါၿပီ

(သို႔မဟုတ္)

Magisk Manager ကိုဖြင့္ပါ
အေပၚကအေခ်ာင္းသံုးေျခာင္းႏွိပ္ၿပီး
Modules ထဲဝင္ပါ ေအာက္ကအေပၚခလုတ္ကိုႏွိပ္ၿပီး
ေဒါင္းလို႔ရလာတဲ့အထဲက MI_A1_Camera_Lag_Fix_Oreo-v1.1.zip
ကိုေရြးေပးလိုက္ပါ။

video :



Thanks To JWK ( Official Warranty )


မဂၤလာပါ Mi ရက္တိုသင္တန္းေလး နဲ႔မိတ္ဆက္ေပးပါရေစ...

Mi Xiaomi Basic to Advanced ( Mandalay )
(၃) ရက္ ရက္တိုသင္တန္း Xiaomi + Qualcomm + MTK + Windows + SAMSUNG + Meizu

:::::: Mi ေခတ္မွာ ေခတ္ေနာက္မက်ေအာင္ ::::::
(၃) လပိုင္း (၉) ရက္ေန႕အတန္းစပါမယ္ ( ေနစရာအခမဲ့ ) ***
👇👇👇
အေျခခံ Firmware တင္နည္းကေန စလို႔ adb fastboot command မ်ားပါမက်န္
ေနာက္ဆံုး အေကာင့္ျဖဳတ္ Firmware ကိုယ္တုိင္လုပ္နည္းထိသင္ၾကားေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။
bootloader unlock / twrp / root / custom rom/
အေျခခံမသိေသးေသာ ၀ါသနာပါသူမ်ားလည္း တက္ေရာက္ႏိုင္ပါတယ္။
👇👇👇
😎😎😎 အားလံုးပဲ MI ေခတ္ေရာက္ေနပါၿပီ MI လာအပ္တုိင္း ဘာလာလာဆြဲစားႏိုင္ေ
အာင္ ရည္ရြယ္ သင္ၾကားေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္ )

📲📲📲
အေကာင့္ေလာ့က်ေနေသာဖုန္းမ်ား error ျဖစ္ေနေသာဖုန္းမ်ား တပါတည္းယူလာႏုိင္ပါတယ္။
မတ္လ (၉) ရက္ေန႔ အတန္းစပါမယ္ စာရင္းေပးသြင္းလိုသူမ်ား
📞 09250248011 , 0941005703 သို႔ဆက္သြယ္စာရင္းေပးသြင္းႏုိင္ပါၿပီ။ 📞
☺️☺️☺️

💵💵💵 သင္တန္းေၾကး = ( ၁သိန္း ) က်ပ္
🏘️🏘️🏘️ သင္တန္းတည္ေနရာ = ၇၈လမ္း၊ ၂၇ × ၂၈လမ္းၾကား Anycall Mobile
🏠🏠🏠 *** ေနစရာအခမဲ့ ***

💪💪💪 ဒီအတန္းေလးရဲ႕ အားသာခ်က္ကေတာ့ သင္ေနစဥ္အတြင္း
Video Rec လုပ္ထားေပးျခင္းေၾကာင့္ သင္တန္းၿပီးဆံုးသြားလဲ ျပန္ျပန္ၾကည့္လို႔ရျခင္း

> Group အတြင္းသို႔ထည့္သြင္းထားေပးျခင္းေၾကာင့္ 100% Online Support ရျခင္းတုိ႔ပဲျဖစ္ပါတယ္။ 💪💪💪

သင္ၾကားမည့္သင္ခန္းစာမ်ား  ✍️✍️✍️

👇👇👇

Font ျပန္မေပ်ာက္သြားေအာင္ ျမန္မာ ေဖာင့္ထည့္နည္း

ပိုင္ရွင္အစစ္ဆုိရင္ မည္သည့္ Model မဆုိ 100% ျဖဳတ္နည္း

ေလာ့မက်ေသးတဲ့ဖုန္းအား pw မသိလည္း 100% အေကာင့္ထြက္နည္း

Bootloader Unlocked ဖုန္းမ်ားအား 100% အေကာင့္ျဖဳတ္နည္းမ်ား

Firmware တင္ရာတြင္ျဖစ္တတ္ေသာ error မ်ား fix ျခင္း (Firmware တင္မရျခင္း)

Mi adb command မ်ား အသံုးျပဳၿပီး ဖုန္း Model အတိအက်ခြဲျခား ျခင္းႏွင့္ Firmware ေဒါင္းနည္းမ်ား

China to Global Testpoint မေထာက္ပဲ ခ်ိန္းနည္း

Windows Driver မကိုက္ျခင္း + Windows Driver ဆုိင္ရာဗဟုသုတမ်ား

China Mi Phone မ်ား Google App မ်ားထည့္သြင္းျခင္း

Mi Forum အားဆရာက်က်လွည့္ပတ္ရွာေဖြနည္း

Qualcomm + MTK Network error fix နည္းမ်ား

ႏွင့္ တျခားသင္ခန္းစာေပါင္းမ်ားစြာ Video မ်ားျဖင့္လည္းေကာင္း

MIUI 9 အသံုးျပဳႏိုင္ပါမယ္။

၁။ EMMCDL Command မ်ား adb fastboot commands
၂။ imei baseband & networks error fixing
qcn backup restore (Qualcomm)
၃။ nv backup restore ( MTK)*
၄။ Mi Account Unlock Method 2
Unlocked Devices
၅။ Mi Account Unlock Method 3
Bypassing
၆။ Mi Account Unlock Method 4
Mi Account Bypass
၇။ sensor bt wifi မပ်က္ေစပဲ အေကာင့္ေက်ာ္ျခင္းမ်ား
၈။ testpoint ေထာက္နည္းမ်ားႏွင့္ Dead fixing
၉။ Data backup & restore
၁၀။ Model ကို ေသခ်ာမွန္ကန္စြာစစ္တတ္ေစရန္ Model Checking
၁၁။ Firmware တင္ရာတြင္ တက္တတ္ေသာ Ping target error , not enough storage error ,
Send Configure Command error , BROM Error status_sec_img_too_large တုိ႔အားေျဖရွင္းျခင္း
၁၂။ Xiaomi Firmware utilities
၁၃။ Official Bootloader unlock Un Official Bootloader Unlock
၁၄။ Firmware Search & Download Knowledge Accounts
၁၅။ Mi Usedata password remove command
၁၆။ 9008 ၀င္မရေသာဖုန္းမ်ား bootloop fixing
၁၇။ Gapp installing Android 4 5 6 7.1.2 ( Mi 6 & Mi Max 2 OK)
၁၈။ Unlocked fastboot firmware flashing command & Account remove command
၁၉။ MIUI Forum အတြင္း Tools Tips
ဆရာက်က် လွည့္ပတ္ရွာေဖြျခင္း
၂၀။ test emmc ro or rw

Mi5C ( meri )
Redmi 4X ( santoni )
Redmi Note 4X ( mido )
Redmi Note 4 ( Qualcomm )
Redmi Note 4 ( MTK ) Nikel
Mi max 2 ( oxygen )
Mi 5x ( tiffany )
Redmi Note 5A ( ugglite )
Redmi Note 5A Prime ( ugg )
Redmi 5 ( rosy )
Redmi 5A ( riva )

Mi5 ( gemini )
Mi5S ( capricorn )
Mi5S Plus ( natrium )
Mi4c ( libra )
Mi4i ( ferrair )
Mi Max ( Hydrogen )
Mi Max Pro ( helium )
Redmi Note 3 Pro ( Kenzo ) 100%
Redmi Note 3 SE ( Kate) 100%
Redmi 4A ( rolex ) 100%
Redmi 3S/3X (land)
Redmi 4 ( Prada )
Redmi 4 Prime ( markw )
Redmi 3 ( ido )
Mi Note 2 ( socrpio )
Mi 4S ( aqua )
Mi Mix ( lithium )
Mi Mix 2 ( chiron )
Mi Note 3 ( jason )
Mi6 ( sagit )

Mi Pad 1
Mi Pad 2
Mi Pad 3

(update mi ဖုန္းမ်ား ထပ္တုိးတင္သြားပါမယ္)

100% ေျပ
=========
MI 1/1S , 2/2S , 2A ,3W 3C , 4W , 4C , 4i
Redmi 1S , 1W , 2 , Prime
Redmi note 4G Dual SIM , Single SIM , 3G 1W
Mi Note (virgo)
Mi Note Pro ( leo )

=================
Redmi Pro ( omega )
Redmi Note 4 ( nikel )
Redmi Note 4X ( nikel_global )
========

Redmi Note 2 ( hermese ) 100%
Redmi Note 3 MTK ( hennessy )
Redmi 3 ( ido )

>>> #Qualcomm
၁။ Partition တခုခ်င္းစီ Backup Restore လုပ္နည္း
၂။ emmcdl command
၃။ Block0 Backup restore
၄။ Fix IMEI Baseband Unknow & Network error
၅။ Rawprogram edit
၆။ write rawprogram via 9008 mode
>
>>> #MTK
>
၁။ Partition တခုခ်င္းစီ Backup Restore လုပ္နည္း ႏွင့္ Firmware backup restore
၂။ Netwrok IMEI Baseband fixing
၃။ Flashtool error flashingerror fix
၄။ Partition တခုတည္းကို Format ခ်ျခင္း
၅။ Flashtool driver fix
၆။ Dead မျဖစ္သြားေအာင္ကာကြယ္နည္းမ်ား
>
>>> #Windows ပိုင္းဆိုင္ရာ ᠌
>
၁။ Windows Stick ျပဳလုပ္နည္း
၂။ Windows တင္နည္း
၃။ Windows တင္အၿပီး လိုအပ္ေသာ Driver မ်ား မွန္မွန္ကန္ကန္ထည့္နည္း
၄။ Windows တင္ၿပီး သြင္းမရေသာ Software မ်ား သြင္းရေအာင္ Fix နည္း ႏွင့္ တျခား Error fixing...
၅။ Download Link မ်ား Leech နည္း Skip ad မေက်ာ္ရေအာင္လုပ္နည္း IDM ခ်ိတ္နည္း
( Windows ပိုင္းဆိုင္ရာ အားနည္းေနသူမ်ားအတြက္ပါ ရည္ရြယ္ထည့္သြင္းသင္ၾကားေပးပါသည္ )

#Meizu
Meizu Userlock
Remove with Sp Flashtool
no need dongle box

#Huawei FRP

#SAMSUNG #FRP

S6 , S7 ,S8 , S8+ FRP (100%)
Note 5 , Note 7 , Note 8 (100%)
J1 , J5 , J7 /pro/2015/2016/2017 (100%)

အျပင္ တျခား Xiaomi ႏွင့္ ပတ္သက္တဲ့ဗဟုသုတသင္ခန္းစာမ်ားစြာ

👉👉👉 အေကာ့ေလာ့က်ေနေသာဖုန္းမ်ား error ျဖစ္ေနေသာဖုန္းမ်ား တပါတည္းယူလာႏုိင္ပါတယ္။

😍😍😍
သင္တန္းေၾကးကေတာ့ ၁သိန္း ပါ သင္တန္းၿပီးဆံုးတာနဲ႔
>>> MI Account Lock Solution Group 2 <<<

သို႔ထည့္သြင္းသြားမွာျဖစ္ၿပီး ( Online Support )

500GB ဖိုင္မ်ားထည့္သြင္းေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။
အေကာ့ေလာ့က်ေနေသာဖုန္းမ်ား error ျဖစ္ေနေသာဖုန္းမ်ား တပါတည္းယူလာႏုိင္
ပါတယ္။(အေသးစိတ္လက္ေတြ႕က်က်သင္ၾကားေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္)
10 AM To 4PM

မတ္လ (၉) ရက္ေန႔ အတန္းစပါမယ္ စာရင္းေပးသြင္းလိုသူမ်ား 📞

0941005703 , 09250248011 သို႔ဆက္သြယ္စာရင္းေပးသြင္းႏုိင္ပါၿပီ။ 📞

Yangon လွည္းတန္း Anycall မွာ (၁၈) ရက္ေန႔အတန္း ရွိပါမယ္။

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Hey ! Recruitment Drive 2018 is just updated about new jobs on a daily basis for all Indian users have great opportunity to get the job in your suitable profession then come and visit daily basic.

    ReplyDelete

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕က ပုိက္ဆံရွာဖုိ႔ အခမဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းေတြကုိ တည္ေထာင္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ အခမဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းေတြကုိ တည္ေဆာက္ဖုိ႕ ပုိက္ဆံရွာတာ။ မာ့ခ္ဇက္ကာဘတ္

အမွန္တကယ္တတ္ေျမာက္လိုသူမ်ားအတြက္ မုိဘိုင္းဖုန္းျပုျပင္ျခင္းဆုိင္ရာ Software ပိုင္းကို အေျခခံမွစတင္သင္ၾကားမယ့္ (၁) လျပတ္ သင္တန္း ကို ဆရာ Than Toe Aung ( TTA ) မွ သင္ၾကားေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္ စာရင္းေပးသြင္းလိုသူမ်ား 09250248011 , 0941005703 သို႔ ဆက္သြယ္စာရင္းေပးသြင္းႏိုင္ပါၿပီ...