TTA Mobile Training မွအတန္းခြဲ အမွတ္စဥ္ (၁၄) သင္တန္း ကို (၁) လပိုင္း (၂၄) ရက္ေန႔ ၂၀၁၉ မွာစပါမယ္



Mi Account Lock Solution Group 2


100% Mi Account Remove Group first Myanmar

Mi Account Remove Group first Myanmar

လူဦးေရကန္႔သက္နဲ႔ေရာင္းခ်ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္
>>>>
.
ပိုင္ရွင္အစစ္ဆုိရင္ မည္သည့္ Model မဆုိ 100% ျဖဳတ္နည္း
.
ေလာ့မက်ေသးတဲ့ဖုန္းအား pw မသိလည္း 100% အေကာင့္ထြက္နည္း
.
Bootloader Unlocked ဖုန္းမ်ားအား 100% အေကာင့္ျဖဳတ္နည္းမ်ား
.
Firmware တင္ရာတြင္ျဖစ္တတ္ေသာ error မ်ား fix ျခင္း (Firmware တင္မရျခင္း)
.
Mi adb command မ်ား အသံုးျပဳၿပီး ဖုန္း Model အတိအက်ခြဲျခား ျခင္းႏွင့္ Firmware ေဒါင္းနည္းမ်ား
.
China to Global Testpoint မေထာက္ပဲ ခ်ိန္းနည္း
.
Windows Driver မကိုက္ျခင္း + Windows Driver ဆုိင္ရာဗဟုသုတမ်ား
.
China Mi Phone မ်ား Google App မ်ားထည့္သြင္းျခင္း
.
Mi Forum အားဆရာက်က်လွည့္ပတ္ရွာေဖြနည္း
.
Qualcomm + MTK Network error fix နည္းမ်ား
.

ႏွင့္ တျခားသင္ခန္းစာေပါင္းမ်ားစြာ ထင္ထားစဲျဖစ္ပါတယ္။

Redmi 4X ( santoni )
Redmi Note 4X ( mido )
Redmi Note 4 ( Qualcomm )
Redmi Note 4 ( MTK )
Mi max 2 ( oxygen )
Mi 5x ( tiffany )
Redmi Note 5A ( ugglite )
Redmi Note 5A Prime ( ugg )

Mi5 ( gemini )
Mi5S ( capricorn )
Mi5S Plus ( natrium )
Mi4c ( libra )
Mi4i ( ferrair )
Mi Max ( Hydrogen )
Mi Max Pro ( helium )
Redmi Note 3 Pro ( Kenzo ) 100%
Redmi Note 3 SE ( Kate)  100%
Redmi 4A ( rolex )  100%
Redmi 3S/3X (land)
Redmi 4 ( Prada )
Redmi 4 Prime ( markw )
Redmi 3 ( ido )
Mi Note 2 ( socrpio )
Mi 4S ( aqua )
Mi Mix ( lithium )
Mi Mix 2 ( chiron )
Mi Note 3 ( jason )
(update mi ဖုန္းမ်ား ထပ္တုိးတင္သြားပါမယ္)

Oldmodel 100% ေျပ
=========
MI 1/1S , 2/2S ,3W 3C , 4W , 4C , 4i
Redmi 1, 2
Redmi note 4G All
Mi Note (virgo)
Mi Note Pro ( leo )

90% ( အေကာင့္ျပန္မသံုးမရ)
=================
Redmi Pro ( omega )
Redmi Note 4 ( nikel )
Redmi Note 4X ( nikel_global )
========

Redmi Note 2 ( hermese )
Redmi Note 3 MTK ( hennessy )
Redmi 3 ( ido )

>>> #Qualcomm 
၁။ Partition တခုခ်င္းစီ Backup Restore လုပ္နည္း
၂။ emmcdl command
၃။ Block0 Backup restore
၄။ Fix IMEI Baseband Unknow & Network error
၅။ Rawprogram edit
၆။ write rawprogram via 9008 mode
>
>>> #MTK
>
၁။ Partition တခုခ်င္းစီ Backup Restore လုပ္နည္း ႏွင့္ Firmware backup restore
၂။ Netwrok IMEI Baseband fixing
၃။ Flashtool error flashingerror fix
၄။ Partition တခုတည္းကို Format ခ်ျခင္း
၅။ Flashtool driver fix
၆။ Dead မျဖစ္သြားေအာင္ကာကြယ္နည္းမ်ား
>
>>> #Windows ပိုင္းဆိုင္ရာ ᠌
>
၁။ Windows Stick ျပဳလုပ္နည္း
၂။ Windows တင္နည္း
၃။ Windows တင္အၿပီး လိုအပ္ေသာ Driver မ်ား မွန္မွန္ကန္ကန္ထည့္နည္း
၄။ Windows တင္ၿပီး သြင္းမရေသာ Software မ်ား သြင္းရေအာင္ Fix နည္း ႏွင့္ တျခား Error fixing...
၅။ Download Link မ်ား Leech နည္း Skip ad မေက်ာ္ရေအာင္လုပ္နည္း IDM ခ်ိတ္နည္း
( Windows ပိုင္းဆိုင္ရာ အားနည္းေနသူမ်ားအတြက္ပါ ရည္ရြယ္ထည့္သြင္းသင္ၾကားေပးပါသည္ )

***တျခား post မ်ားလည္းတင္သြားပါမယ္***

SAMSUNG FRP 

S6 , S7 ,S8 , S8+ FRP (100%)
Note 5 , Note 7 , Note 8 (100%)
J1 , J5 , J7 /pro/2015/2016/2017 (100%)

အျပင္ တျခား Xiaomi ႏွင့္ ပတ္သက္တဲ့ဗဟုသုတသင္ခန္းစာမ်ားစြာ

Video မ်ားျဖင့္ရွင္းျပ၍လည္းေကာင္း PDF ႏွင့္လည္းေကာင္း သင္ၾကား
ပို႔ခ်သြားပါမည္။

*** ဆက္သြယ္ရန္ 09978075760 or 09781541005 ***
မန္ဘာေၾကး >>> ၆လအတြက္ ၅ေသာင္းက်ပ္ပါ။


10 comments:

  1. Thanks great
    Visit my link
    https://allpapers.pk/

    ReplyDelete
  2. Watch bigg Boss 11 17 December 2017

    Thanks https://theallposts.com/watch-video-bigg-boss-11-17th-december-2017-episode-78/

    ReplyDelete
  3. I love your article <3
    Check my Android Game of Traffic Racing

    ReplyDelete
  4. Awesome Post I really Like Its.
    Thanks for you sharing such a valueable post
    Valentine Day Cards & Messages

    ReplyDelete

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕က ပုိက္ဆံရွာဖုိ႔ အခမဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းေတြကုိ တည္ေထာင္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ အခမဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းေတြကုိ တည္ေဆာက္ဖုိ႕ ပုိက္ဆံရွာတာ။ မာ့ခ္ဇက္ကာဘတ္

အမွန္တကယ္တတ္ေျမာက္လိုသူမ်ားအတြက္ မုိဘိုင္းဖုန္းျပုျပင္ျခင္းဆုိင္ရာ Software ပိုင္းကို အေျခခံမွစတင္သင္ၾကားမယ့္ (၁) လျပတ္ သင္တန္း ကို ဆရာ Than Toe Aung ( TTA ) မွ သင္ၾကားေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္ စာရင္းေပးသြင္းလိုသူမ်ား 09250248011 , 0941005703 သို႔ ဆက္သြယ္စာရင္းေပးသြင္းႏိုင္ပါၿပီ...