TTA Mobile Training မွအတန္းခြဲ အမွတ္စဥ္ (၁၄) သင္တန္း ကို (၁) လပိုင္း (၂၄) ရက္ေန႔ ၂၀၁၉ မွာစပါမယ္



EDL Mode qdloader 9008 mode ၀င္နည္းအမ်ိဳးမ်ိဳး


EDL 9008 Mode ၀င္နည္းမ်ား
*******************
၁။ fastboot ကေန fastboot oem edl (Mi Note Pro မွာအဆင္ေျပ)

၂။ adb ကေန adb reboot edl (ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားအဆင္ေျပ)

၃။ fastboot_edl.exe အသံုးျပဳၿပီး fastboot_edl.exe reboot-edl (Fastboot mode ကေန Redmi Note 3 Pro အဆင္ေျပ)

၄။ Vol up + Power ကိုင္ၿပီး Menu ကြက္ေပၚလာလွ်င္ Download ၀င္ ( Redmi 3s3x , Redmi 3 အဆင္ေျပ)

၅။ ဖုန္းပိတ္ေနတဲ့အေနအထားမွာ Vol up + Down > ၾကိဳးထိုး (Mi Max ေတြမွာအဆင္ေျပ)

၆။ Qualcomm jig ၾကိဳးနဲ႔ ၀င္နည္း > fastboot Mode ကိုအရင္၀င္ၿပီး Power ခလုတ္ကိုဖိထားပါ Screen off သြားတာ နဲ႔ ၾကိဳးက ဘုေလးကို ၅ စကၠန္႔ေလာက္ဖိထားၿပီးလႊတ္ပါ ( ဒါကေတာ့ အလံုးတုိင္းအဆင္ေျပ)

၇။ Test Point ေထာက္ၿပီးဝင္ပါ (Dead ေနတ့ဲအလံုးမ်ားအဆင္ေျပပါတယ္ 😂😂😂)
===================================================
တလံုးလုပ္တာနဲ႔အရင္းေက်ပါတယ္

Mi Account Lock က်ျခင္းႏွင့္တျခား Mi Phone ဆုိရင္ရာျပသနာမ်ား Solution ေပးဖို႔အတြက္ Group ရည္ရြယ္ဖြဲ႕စည္းပါတယ္။မရွိေသးတဲ့ Error ေတြကိုလည္း ပိုစ္တင္ၿပီးေမးႏိုင္ပါတယ္ ဒီ Group ထဲက ဖုိင္ေတြ Solution ေတြကို Public မရွဲၾကဖို႔ေတာင္းပန္အပ္ပါတယ္ ဘာလို႔လဲဆုိေတာ့ Mi Account Remove ေစ်းေတြ ၁၀၀၀/၁၅၀၀ ျဖစ္သြားမွာစိုးလို႕ပါ ဆားဗစ္ေၾကးထိန္းတဲ့သေဘာပါ အနည္းဆံုး ၁၀၀၀၀ ေလာက္ေတာ့ယူၾကပါ။ Group ၀င္ေၾကးကေတာ့ ၃၀,၀၀၀ ပါ

KBZ : 999 3070 410 1432 001 
WAVE Money : 09978075760 
OK $ : 09978075760

ဘဏ္ကေန ေငြလႊဲၿပီး၀င္ႏုိင္ပါတယ္။ PH - 09978075760


တင္ၿပီးသမွ် Post မ်ား
=====================
၁။ Xiaomi Firmware ေျဖလွ်င္ႏွစ္ခါေျဖစရာမလိုေအာင္လုပ္နည္းနဲ႔ Redmi Note 3 Pro ( တင္ျပထားသည့္ Video ဖိုင္) (လူတုိင္းၾကည့္သင့္)

၂။ windows 32 အတြက္ mi flash beta (fix not enough storage is available to process this command)

၃။ kate နဲ႔ kenzo မမွားေစဖို႔ (လူတုိင္းၾကည့္သင့္)
Redmi Note 3 Pro ကိုပဲ SE (Special Edition) ဆုိၿပီးေနာက္ပိုင္း၀င္လာပါတယ္

၄။ Mi Latest Firmwares

၅။ Redmi Note 4 , Redmi Pro Mi Account Lock Remove Bypass Method 4 (Premium)

၆။ Redmi 3s/3x/prime Temp Bootloader Unlock & Root ျပဳလုပ္နည္း

၇။ Redmi Note 3 Pro Any version Temp Bootloader Root !

၈။ Mi Max 16,32 = Hy l 64,128=he 100% အေကာင့္ျဖဳတ္ Remove ႀကိဳက္တ့ဲ Firmware တင္ျပန္မက်
အေကာင့္ႀကိဳက္တာျပန္ထည့္ လို႔ရတယ္ ဖုန္းအသစ္ဝယ္လာတ့ဲအတိုင္း ျပန္ ျဖစ္သြားမယ္

၉။ Redmi Pro/Redmi Note 4 (MTK) ဖုန္းမ်ား Firmware ေရးမရျခင္း
SP Flash Tool မွာ BROM Error status_sec_img_too_large ျပေနျခင္းကိုေျဖရွင္းနည္း (လူတုိင္းၾကည့္သင့္)

၁၀။ Redmi Note 3 MTK hennessy (Mi Account Lock Remove FW)

၁၁။ Mi Account Lock Remove ဖုိင္မ်ားး
4s,Redmi 3, Redmi3 S/X,Redmi Note 3 Pro, Mi Max, Mi5 , Mi Note Pro

၁၂။ Bootloader Unlocked Mi Account Remove (လူတုိင္းၾကည့္သင့္)
Redmi 1/S, Redmi 2/A, Redmi Note 4G (ALL) , Mi 3 , Mi4 , Mi Note တို႔အျပင္
Unlockလုပ္ထားေသာ Devices မ်ား အားလံုးသံုးလို႔ရပါတယ္ (MTK Devices မ်ားမရပါ)

၁၃။ Xiaomi Model checker by Mi Account Lock Solution Group (လူတုိင္းၾကည့္သင့္)

၁၄။ Redmi 2/Prime (Kitkat) Root ဖုန္းထဲမွာတင္ လုပ္နည္း

၁၅။ MI ACCOUNT REMOVE FIRMWARE COLLECTION

၁၆။ XIAOMI MODEL FINDER V1.0

၁၇။ Ping target error ေျဖရွင္းနည္းေလးပါတပံုခ်င္းေထာက္ၾကည့္သြားပါ (လူတုိင္းၾကည့္သင့္)

၁၈။ Mi Max Prime ( 64GB, 128GB ) ေတြအတြက္ OTA Update ရမယ့္ ZCX TWRP

၁၉။ # MTK ဖုန္းမ်ားတြက္ IMEI ျပန္ေရးနည္း # (လူတုိင္းၾကည့္သင့္)

၂၀။ Backup & Restore Data (Local) (လူတုိင္းၾကည့္သင့္)

၂၁။ EDL 9008 Mode ၀င္နည္းမ်ား (လူတုိင္းၾကည့္သင့္)

၂၂။ Xiaomi Mi Account Lock Remove Bypass Method 3 (Premium)

၂၃။ Xiaomi Redmi Note 4 Mi Account Unlock Solution PDF

၂၄။ Redmi 3s 3x ႏွင့္ MI5 တုိ႔ႏွင့္အထက္ Mi အေကာင့္ Remove Bypass 100% (Premium)

၂၅။ Mi Max (Hydrogen) ကို Unlock မလုပ္ပဲ Root နဲ႔ ျမန္မာစာသြင္းနည္း

၂၆။ IMEI , Baseband ရွိတယ္ SIM Card ဖတ္တယ္ လိုင္းမက္တုိင္ပတ္ Software error Solution
(Redmi 4 , Redmi Note 3 Pro , Mi Note Pro တို႔မွာ စမ္းသပ္ေအာင္ျမင္)

၂၇။ gucci=1sct အေကာင့္ျဖဳတ္လို႔ WIFI , Bluetooth Error ျဖစ္ခဲ့လွ်င္

၂၈။ Firmware တင္လွ်င္ Send Configure Command error fix Video (လူတုိင္းၾကည့္သင့္)

၂၉။ Redmi Note 3 Pro (dead fix) Test Point ေထာက္နည္း Video

၃၀။ Mi အေၾကာင္း သိေကာင္းစရာ

၃၁။ Mi Forum မွာ Mi Phone ေတြ TWRP , Tool ၾကိဳက္တဲ့ Firmware ဗားရွင္း ရွာနည္း အဓိကကေတာ့အနိမ့္ေတြရွာဖို႔ေပါ့ Video (လူတိုင္းၾကည့္သင့္)

၃၂။ 4.4.4 , 5.0 , 5.1.1 , 6.0 တို႔အတြက္ Gapp ဖိုင္မ်ားစုစည္းမွဳ (လူတုိင္းၾကည့္သင့္)

၃၃။ bootloader unlocked ေတြ Persist flash လည္းေလာ့ျပန္က်တယ္ဆုိတာ (လူတုိင္းၾကည့္သင့္)

၃၄။ Xiaomi ဖုန္းမ်ားကုိ Sideload Mode ကေန Factory Reset ျပဳလုပ္နုိင္တဲ့ Software ေလးပါ။

၃၅။ Mi 3 Mi4 Mi Note Zawgyi_Installer (No Need Root) (100%) မွန္

၃၆။ Redmi Note 3 MTK Logo လည္​ Dead Format ခ်ရင္​​ေတာင္​/imei ​ေျပာင္​း​ေရးတာ​ေတာင္​ mi lock က်န္​​ေန​ေသးရင္​ ​ေနရင္​

၃၇။ XIAOMI PHONE မ်ား MODELS ခြဲျခားနည္း

၃၈။ Redmi Note 2 Root ၿပီးျမန္မာစာ 100% မွန္ေအာင္ထည့္နည္း

၃၉။ Xiaomi Tool Pro

၄၀။ Redmi Note 2 (Mi Account Remove Firmware)

၅၀။ Mi Pad 2 (windows verison အတြက္) ျမန္မာစာ ၁၀၀% မွန္ + ကီးဘုတ္

၅၁။ Redmi 4 (Prada) Mi Account Remove Bypass Method 4 (PDF)

၅၂။ Fastboot ကေန Firmware တင္လို႔ရမယ့္နည္းလမ္း (လူတိုင္းဖတ္သင့္)

၅၃။ Windows update ေတြပိတ္ထားမယ္ (လူတိုင္းၾကည့္လုပ္သင့္)

၅၄။ Meizu ေတြကို patten or password ျဖဳတ္မယ္ Very Easy
ရႏိုင္မဲ ့model ေတြက m1 note MT6752 M2 Note MT6735
M2 Note MT6753 M3 and M3s MT6750
M3 Note MT6755 Note 6 MT6797T တို ့ျဖဳတ္လို ့ရပါမယ္ (BY Ko Kyawko Ko)

၅၅။ Mi MAX MPT နဲ႔ ဖုန္းေျပာရတာ လိုင္းမၾကည္လင္ျဖစ္ေနလွ်င္

(Y) သင္တန္းတခုတက္ရသလို ဗဟုသုတ ရရွိေစမယ့္အခြင့္အေရး (Y)

0 comments:

Post a Comment

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕က ပုိက္ဆံရွာဖုိ႔ အခမဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းေတြကုိ တည္ေထာင္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ အခမဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းေတြကုိ တည္ေဆာက္ဖုိ႕ ပုိက္ဆံရွာတာ။ မာ့ခ္ဇက္ကာဘတ္

အမွန္တကယ္တတ္ေျမာက္လိုသူမ်ားအတြက္ မုိဘိုင္းဖုန္းျပုျပင္ျခင္းဆုိင္ရာ Software ပိုင္းကို အေျခခံမွစတင္သင္ၾကားမယ့္ (၁) လျပတ္ သင္တန္း ကို ဆရာ Than Toe Aung ( TTA ) မွ သင္ၾကားေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္ စာရင္းေပးသြင္းလိုသူမ်ား 09250248011 , 0941005703 သို႔ ဆက္သြယ္စာရင္းေပးသြင္းႏိုင္ပါၿပီ...