TTA Mobile Training မွအတန္းခြဲ အမွတ္စဥ္ (၁၄) သင္တန္း ကို (၁) လပိုင္း (၂၄) ရက္ေန႔ ၂၀၁၉ မွာစပါမယ္



Redmi Note 4 , Redmi Pro Bypass Method 4 This Solution Only in Myanmar

 Proof Redmi Pro >>>>>>>>>
 Proof Redmi Note 4 >>>>>>




Contacts : https://www.facebook.com/thantoeaungat

>>> Posted > Posts in Group <<<
-
-
========================================

Redmi Note 4 , Redmi Pro Bypass Method 4

Redmi 3s/3x/prime Temp Bootloader Unlock & Root ျပဳလုပ္နည္း
Redmi Note 3 Pro Any version Temp Bootloader Root !

KENZO နဲ႔ Kate မမွားေစဖုိ႔

Mi Max 16,32 = Hy l 64,128=he 100% အေကာင့္ျဖဳတ္ Remove ႀကိဳက္တ့ဲ Firmware တင္ျပန္မက် အေကာင့္ႀကိဳက္တာျပန္ထည့္ လို႔ရတယ္ ဖုန္းအသစ္ဝယ္လာတ့ဲအတိုင္း ျပန္ ျဖစ္သြားမယ္

Redmi Pro/Redmi Note 4 (MTK) ဖုန္းမ်ား Firmware ေရးမရျခင္း
SP Flash Tool မွာ BROM Error status_sec_img_too_large
ျပေနျခင္းကိုေျဖရွင္းနည္း

Redmi Note 3 MTK hennessy (Mi Account Lock Remove FW)

Mi Account Lock Remove ဖုိင္မ်ားး
@@@@@@@@@@@@@@@
4s,Redmi 3, Redmi3 S/X,Redmi Note 3 Pro, Mi Max, Mi5 , Mi Note Pro
@
9008 Mode ကေန Mifilash ျဖင့္တင္ရန္

Bootloader Unlocked Mi Account Remove
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Phone ကို Fastboot အေနအထားနဲ႔ခ်ိန္ေပးရုံပါပဲ Key ေလးေတြတဆင့္ျခင္းႏွိပ္သြားပါ
bootloader unlocked ျဖစ္တဲ့ဖုန္းမ်ား Mi Account Remove တဲ့ Bat ဖိုင္ပါ Firmware ျပန္တင္စရာမလိုပဲ Mi Account Remove လုပ္ေပးႏိုင္ပါတယ္
Unlocked Devices ေတြကေတာ့
Redmi 1/S, Redmi 2/A, Redmi Note 4G (ALL) , Mi 3 , Mi4 , Mi Note တို႔အျပင္ Unlockလုပ္ထားေသာ Devices မ်ား အားလံုးသံုးလို႔ရပါတယ္ (MTK Devices မ်ားမရပါ)

Xiaomi Model checker by Mi Account Lock Solution Group

Redmi 2/Prime (Kitkat) Root ဖုန္းထဲမွာတင္ လုပ္နည္း
@
MI ACCOUNT REMOVE FIRMWARE COLLECTION

XIAOMI MODEL FINDER V1.0

Ping target error ေျဖရွင္းနည္းေလးပါတပံုခ်င္းေထာက္ၾကည့္သြားပါ

Mi Max Prime ( 64GB, 128GB ) ေတြအတြက္ OTA Update ရမယ့္ ZCX TWRP

# MTK ဖုန္းမ်ားတြက္ IMEI ျပန္ေရးနည္း #

Backup & Restore Data (Local)

EDL 9008 Mode ၀င္နည္းမ်ား

Xiaomi Mi Account Lock Bypass Method 3

Xiaomi Redmi Note 4 Mi Account Unlock Solution PDF

Redmi 3s 3x ႏွင့္ MI5 တုိ႔ႏွင့္အထက္ Mi အေကာင့္ Bypass 100% 

Mi Max (Hydrogen) ကို Unlock မလုပ္ပဲ Root နဲ႔ ျမန္မာစာသြင္းနည္း

IMEI , Baseband ရွိတယ္ SIM Card ဖတ္တယ္ လိုင္းမက္တုိင္ပတ္ Software error Solution 
(Redmi 4 , Redmi Note 3 Pro , Mi Note Pro တို႔မွာ စမ္းသပ္ေအာင္ျမင္)

gucci=1sct အေကာင့္ျဖဳတ္လို႔ WIFI , Bluetooth Error ျဖစ္ခဲ့လွ်င္

Firmware တင္လွ်င္ Send Configure Command error fix Video

Redmi Note 3 Pro (dead fix) Test Point ေထာက္နည္း Video


DATA Support (150GB)
>>> How to buy <<<
-
(Y) (Y) (Y) တလံုးလုပ္တာနဲ႔အရင္းေက်ပါတယ္ (Y) (Y) (Y)
***Group***၀င္ေၾကးေစ်းတက္ပါၿပီ
Mi Account Lock က်ျခင္းႏွင့္တျခား Mi Phone ဆုိရင္ရာျပသနာမ်ား Solution ေပးဖို႔အတြက္ Group ရည္ရြယ္ဖြဲ႕စည္းပါတယ္။မရွိေသးတဲ့ Error ေတြကိုလည္း ပိုစ္တင္ၿပီးေမးႏိုင္ပါတယ္ ဒီ Group ထဲက ဖုိင္ေတြ Solution ေတြကို Public မရွဲၾကဖို႔ေတာင္းပန္အပ္ပါတယ္ ဘာလို႔လဲဆုိေတာ့ Mi Account Remove ေစ်းေတြ ၁၀၀၀/၁၅၀၀ ျဖစ္သြားမွာစိုးလို႕ပါ ဆားဗစ္ေၾကးထိန္းတဲ့သေဘာပါ အနည္းဆံုး ၁၀၀၀၀ ေလာက္ေတာ့ယူၾကပါ။ Group ၀င္ေၾကးကေတာ့ ၃၀,၀၀၀ ပါ ATM or Wave Money or MAB or ဘဏ္ကေန ေငြလႊဲၿပီး၀င္ႏုိင္ပါတယ္။ PH - 09978075760

0 comments:

Post a Comment

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕က ပုိက္ဆံရွာဖုိ႔ အခမဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းေတြကုိ တည္ေထာင္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ အခမဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းေတြကုိ တည္ေဆာက္ဖုိ႕ ပုိက္ဆံရွာတာ။ မာ့ခ္ဇက္ကာဘတ္

အမွန္တကယ္တတ္ေျမာက္လိုသူမ်ားအတြက္ မုိဘိုင္းဖုန္းျပုျပင္ျခင္းဆုိင္ရာ Software ပိုင္းကို အေျခခံမွစတင္သင္ၾကားမယ့္ (၁) လျပတ္ သင္တန္း ကို ဆရာ Than Toe Aung ( TTA ) မွ သင္ၾကားေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္ စာရင္းေပးသြင္းလိုသူမ်ား 09250248011 , 0941005703 သို႔ ဆက္သြယ္စာရင္းေပးသြင္းႏိုင္ပါၿပီ...